- Aquest esdeveniment ja s'ha celebrat.
30 març - 17:00h - 19:00h
T’interessa l’acció climàtica? Vols potenciar les teves habilitats digitals? CLIMATUBERS és el teu projecte!
CLIMATUBERS és un projecte europeu on aprendràs a fer vídeos participatius per explicar com encarar la crisi climàtica des del nostre dia a dia.
Farem propostes de millora de la vida a Granollers relacionades amb l’acció climàtica: els espais verds, la mobilitat, els residus, la qualitat de l’aire, la pobresa energètica… tot allò que us preocupa i voleu millorar a la vostra ciutat!
Combinarem l’acció climàtica i la gravació digital per crear un vídeo participatiu dirigit i produït per vosaltres.
DURADA: 8 sessions
SESSIONS: cada dimecres del 30 de març al 25 de maig (excepte el 13 d’abril)
HORA: de 17 a 19 h
PREU: gratuït
REQUERIMENTS: activitat adreçada a joves a partir de 14 anys i adults. No calen coneixements previs. Caldrà portar el dispositiu mòbil (smartphone).
ORGANITZA: Ajuntament de Granollers en el marc del projecte CLIMATUBERS del Programa Erasmus+ de la UE
COL·LABORA: Biblioteca Roca Umbert
Formació gratuïta. Places limitades.
Cal inscripció prèvia a partir del 16 de febrer a la biblioteca i a www.granollers.cat/inscripcionsbiblioteques.
Xarxes socials