16 desembre - 22:00h - 23:00h
| Entrada12€Presentació del disc Les hores blaves
Ivette Nadal, que va debutar fa ara 15 anys amb Guerres dolcíssimes (Aumón / Anmi Records, 2008) quan tenia tan sols 17 anys, ara ens presenta el seu nou àlbum Les hores blaves, amb Music bus i Picap.
Tot el disc juga amb la metàfora del color blau i els ulls blaus, que esdevenen un far o la llum del mar per a guiar cadascú en el seu camí vital. Una mirada sàvia, i madura capaç de millorar l’estat d’ànim i el comportament.
El disc té una aura lluminosa, sent un cant a l’optimisme gràcies als arpegis de les guitarres que vincula la cançó amb un dia assolellat després d’una virulenta i fosca tempesta, i a estones una afirmació a la tristesa que deixa enrere. El disc també conté un homenatge a la Frida Kahlo, amb la cançó Mereces un amor, i s’acompanya del poemari Camí del text; amb poemes breus, quasi aforismes, inspirats pel món filosòfic i, sobretot, pel pensament del filòsof Josep Maria Esquirol.
LA CANTAUTORA I POETA DE GRANOLLERS POSA VEU A UNA ETAPA PERSONAL I ARTÍSTICA CONNECTADA AMB L’ENTORN
Preus:
12€
6€ #SecretJove
Compra d’entrades