- Aquest esdeveniment ja s'ha celebrat.
21 maig 2022 - 22:00h - 23:30h
| Entrada12€Dissabte, 21 de maig
22 h Concert amb Saigon i Seyka
SAIGON
Saigon és una formació procedent del Vallès Oriental. El grup es va consolidar al 2019 presentant el seu primer treball d’estudi en forma d’EP, anomenat ‘BARRI’. Les cançons reflexen les diverses realitats que viu el grup així com la situació social actual portant un directe enèrgic i dinàmic aconseguint omplir l’escenari de bon rotllo i ganes de fer festa. El grup ha compartit escenaris amb artistes com Miquel del Roig, Lildami o Zoo entre altres.
Ara, entren a l’estudi un cop més amb ganes de mostrar la seva visió del món i la seva música al 2022. En evolució constant presentaran, en aquesta gira, el seu segon EP.
Després de dos anys girant pels escenaris de diferents pobles del Vallès Oriental i trobant el so del grup, Seyka inicia, al maig de 2022, una petita gira per presentar el seu primer treball d’estudi. Un disc, cuinat a foc lent durant l’època de confinament i post-confinament, que va des del reggae més pur fins al mestissatge més ballable, passant per la cúmbia, el rock i el gospel entre d’altres. La formació desplega un directe enèrgic i amb molta força que té una premissa molt clara: fer que el públic salti, balli i gaudeixi.
Grup seleccionat en el programa d´ajuts de suport a la creació de Roca Umbert fàbrica de les Arts, consistent en la gravació de 4 temes i que presentaran durant el concert..
Preu: 12 €. Entrades a https://granollers.koobin.com/dobleconcertsaigoniseyka