- Aquest esdeveniment ja s'ha celebrat.
27 abril 2017 - 18:30h - 20:30h
El CIFE i UGranollers, en el marc del Postgrau en Direcció estratègica de centres docents per a la innovació i l’èxit educatiu, es complauen a convidar-vos a la conferència:
El lideratge Educatiu, Avui: 5 Tesis
A càrrec d’Àngel Castiñeira, Director de la Càtedra Lideratges i Governança Democràtica d’ESADE.
La conferència tractarà cinc aspectes clau del lideratge educatiu: a) les escales o nivells del lideratge, b) el rol directiu i l’assumpció d’una nova identitat, c) la diferència entre educar, gestionar, dirigir i liderar, d) les funcions bàsiques del lideratge i, finalment e) un possible model de lideratge aplicable als centres educatius. Obrirà l’acte l’alcalde de Granollers i presentarà el ponent el professor Josep Castillo, del Departament de Pedagogia de la UVIC i coordinador del Postgrau en direcció estratègica de centres docents per a la innovació i l’èxit educatiu de la UVic-UCC. La xerrada està destinada a equips directius de les escoles d’Infantil, Primària, Secundària i Formació professional del territori.
Dijous 27 d’abril 2017 a les 18:30 a la sala d’actes del CTUG, recinte de Roca Umbert, Mare de Déu de Montserrat, 36. Granollers.
Us agrairem que confirmeu la vostra assistència tot omplint aquest formulari
Descarregar PDF: Targetó_Castiñeira 16-17