Flowing connection, workshop de moviment amb Fabian Thomé

Carregant esdeveniments

Flowing connection, workshop de moviment amb Fabian Thomé

  • Aquest esdeveniment ja s'ha celebrat.

6 juliol 2022 - 10:00h - 13:00h

|Diverses sessions (Veure)
Cada dia fins el 8 de juliol de 2022
| Entrada72€

De dimarts 5 a divendres 8 de juliol de 10 a 13h
Nivell: mitjà – avançat
Centre d’Arts en Moviment de Roca Umbert
Preu: 72€ (amb el 15% de descompte per alumnes de les escoles de dansa de Granollers i membres de l’Apdc)
Inscripcions aquí

Despertarem el cos amb exercicis de respiració treballant des de les articulacions fins arribar al moviment, per poder fluir i unificar la respiració amb el moviment de manera natural.

Seguirem investigant i buscant diferents maneres d’utilitzar el terra, treballant diferents qualitats de moviment, dinàmiques i espais. Així coneixerem els límits del cos i podrem expressar accions arribant a diferents estats.

En una segona part, treballarem principalment a través del contacte, de la improvisació i la connexió. Tot això s’investigarà explorant altres facetes interpretatives com la veu, la teatralitat, els sons corporals i diferents estats.

Aquest procés servirà per arribar a crear un espai de sensacions amb la connexió com a nucli central del treball.

FABIAN THOMÉ

Fabian Thomé va néixer el 1981 al Sud de França, on va començar els seus primers passos de ball als 7 anys d’edat, a Saint-Jean-de-Luz (França). El 1999, encoratjat per la seva passió va continuar la seva formació al Real Conservatorio Profesional de Danza a Madrid fins al 2004, per graduar-se en dansa Espanyola i Flamenca.

Segueix la seva carrera, formant part de les millors companyies de flamenc del seu país i treballant amb els grans mestres Joaquín Cortés (2004-2005), Rafael Amargo (2005-2009) com a solista i primer ballarí, Lola Greco (2009) a “Amor Brujo” com a solista, entre altres. El 2012, Franco Dragone l’invita a participar com a coreògraf i ballarí, a la seva última producció “TABOO” a Macao. El 2013, de tornada a Europa, Fabian té l’oportunitat de treballar a la companyia Elephant in the Black Box Company amb Jean Philippe Dury, amb Sharon Fridman i Carlos Fuentes.

El febrer de 2015, s’incorpora a l’última producció d’Arantxa Sagardoy i Alfredo Bravo “Sibil·la” a Suïssa i el juny de 2015 s’uneix a la producció dirigida i coreografiada per Sidi Larbi Cherkaoui Fractus V. De llavors ençà participa en diversos projectes d’Eastman Productions (espectacles, òperes i workshop).

Als darrers anys, gràcies a la seva col·laboració amb Eastman i al seu desenvolupament com a coreògraf, ha estat professor invitat en diverses institucions europees: ARTEZ (Arnhem, Països Baixos), NOD (Torino, Itàlia), Real Conservatorio Superior de Madrid entre altres. En paral·lel, segueix el seu procés de creació: UMBRA (2016 – Full Time Company), In Volution (Danza 180 – 2018), Y.Y (2018/ 2019 – Full Time Company) Moi Je (2019) i HUMOS (2020).

Detalls

Data:
6 juliol 2022
Time:
10:00h - 13:00h
Preu:
72€

Recinte

Centre d’Arts en Moviment
Prat de la Riba, 77, Granollers, Barcelona 08401 Espanya
+ Google Map
Telèfon:
93 861 49 41
Lloc web:
www.rocaumbert.com