Visita teatralitzada a la Tèrmica. Jornades Europees de Patrimoni

Carregant esdeveniments

Visita teatralitzada a la Tèrmica. Jornades Europees de Patrimoni

  • Aquest esdeveniment ja s'ha celebrat.

7 octubre 2017 - 19:00h - 21:00h

| EntradaDe franc

El fogoner, que era qui controlava el vapor de la caldera, ens farà un recorregut per l’espai de la Tèrmica on tantes hores havia passat vigilant les màquines.
La visita ens permetrà descobrir com a partir de carbó, fuel i gas es produïa l’electricitat que necessitava Roca Umbert per funcionar.
Tot un repte!

A càrrec de Jaume Amatller Serra Notxa

 

Les Jornades Europees del Patrimoni van néixer l’any 1991 per acostar el ciutadà al patrimoni arquitectònic monumental. Aquest tresor col·lectiu és palès tant a la realitat més local, no menys certa ni de menys interès, com a la dimensió continental. Un any més, Catalunya i concretament Granollers, es farà ressò d’aquesta onada que sacsejarà Europa en un cap de setmana
ple de tota mena d’activitats gratuïtes amb una clara finalitat: descobrir i gaudir d’aquest llegat excepcional que és el patrimoni arquitectònic i natural.

Enguany, el lema suggerit pel Consell d’Europa és “Patrimoni i natura: un paisatge de possibilitats”.

 
Durada: 1 hora
No cal fer inscripció prèvia

Detalls

Data:
7 octubre 2017
Time:
19:00h - 21:00h
Preu:
De franc

Organitzador

La Tèrmica

Recinte

La Tèrmica
Enric Prat de la Riba, 77, Granollers, Barcelona 08401 Espanya
+ Google Map
Telèfon:
93 861 49 41
Lloc web:
www.rocaumbert.com