
Events for 18 febrer 2021
Day Navigation
Cursos musicals de Gralla
La Troca La Troca ofereix el programa següent de tallers de formació musical: ÚLTIMES PLACES DISPONIBLES! Obertes les incripcions als cursos de gralla i percussió Estan obertes les inscripcions per als cursos de gralla i percussió de la Troca, que comencen a partir del mes d’octubre. El curs de gralla està pensat per a nens […] Descobreix-ne més »
Curs musical de Percussió
La Troca La Troca ofereix el programa següent de tallers de formació musical: ÚLTIMES PLACES DISPONIBLES! Obertes les incripcions als cursos de gralla i percussió El curs infantil de percussió és per a nens i nenes d’entre 4 i 12 anys i es farà els dilluns i els divendres a la tarda. El preu […] Descobreix-ne més »
Blank. Exposició de Lurdes R. Basolí
Del 21/01 al 28/03 Blank Exposició de Lurdes R. Basolí Partint de l’àlbum familiar autobiogràfic, l’artista desenvolupa una (auto)crítica al voltant de la representació occidental de l’Àfrica subsahariana. L’artista assenyala certs modes del llenguatge fotogràfic utilitzat pels turistes occidentals que han sobreviscut des de l’època colonial. Els estereotips que es construeixen aleshores es forgen a […] Descobreix-ne més »
Club de lectura de novel·la [en línia]
Parlem de El Aleph, de Jorge Luis Borges. Dinamitzat per Albert Rubio, lector editorial. Activitat gratuïta. Places limitades. Inscripcions a www.granollers.cat/inscripcionsbiblioteques. Aquest club de lectura està pensat per a persones interessades en la literatura i amb ganes de comunicar experiències, sensacions i pensaments suggerits per la lectura. Trimestralment ens visiten alguns dels autors dels llibres que llegim. Descobreix-ne més »